Jaanankallion parkki,
Käydään vaihtelun vuoksi tamppaamassa talvipolkua Usmissa Jaanankallion parkista. Tavoitellaan rauhallisella vauhdilla Hörskän maisemia tai voihan sitä kääntyä aiemminkin takaisin.

Ilmoittautumiset

5
Esko K Markku I Tapsa T Mikko Matti M
3
Jukka V Aarno Hannu S
42

Kommentoi...

Tapio ilmoittautui in

Mulle riittää "puolikas"

Tapio

Tänään oli pientä erimielisyyttä Talvipolun Portsarin (ukkometson) kanssa. Laitetaan pientä videonpätkää tänne joskus jos vaan onnistun sen lataamaan. Antaiskohan Esko vähän ohjeita polun kulkijoille linnun kohtaamiseen!

Tapio

Pientä otatusta kuvakansiossa 2024 sekalaiset.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot